2016. ápr 01.

Cerea - New bar

írta: SoukupAgi
Cerea - New bar

újdonságok!

Lassan havi rendszerességgel látogatom a HerbaHázat. Mindig csak 1-2 dologért szaladok be, végül plusz 3-4 másik "musthave" termékkel távozok.

Iskolapéldája vagyok az impulzus vásárlóknak. Így esett meg ma is, hogy ezekre a nagyon furán hangzó müzlikre bukkantam. 4 ízben forgalmazzák a zöldséggel turbózott müzliket. Lehet kapni cékla+ribizli, brokkoli+borsó, csokoládé+paprika és sárgarépa+zeller ízesítésűeket.

3 félét dobtam be azonnal a kosaramba és az indokaim a következők voltak:

1. Jaj, annyira cuki a répa és tuti répatorta ízre fog hasonlítani. KI-KELL-PRÓBÁLNI!

2. Ááá, csoki és paprika?! ..de mégis hogy jut eszükbe ezt a két ízt összepárosítani. KI-KELL-PRÓBÁLNI!

3. Cékla és ribizli?! Imádom mindkettőt. Céklát mai is ettem. KI-KELL-PRÓBÁLNI!

Röviden gazdagabb lettem 3 fura müzlivel. Hogy milyen volt az ízük, azt majd egy update keretében leírom. Egyelőre nagyon boldog vagyok tőlük.

 Update:

Vélemény:

Megkóstoltam a napokban mindhárom ízesítést. Összefoglalva szerintem fincsi volt az összes. Legelsőnek le kell szögeznem, hogy mindegyik szelet édes. A legérdekesebb a csokis paprikás volt. Iszonyú fura, hogy egy csokis müzlit eszek, de közben paprikás ízt is érzek. Nekem ez jött be a legjobban. :))

A répás zelleres is fincsi volt. A zeller nekem nem jött át, szóval ha nem tudnám, hogy az is van benne, akkor eszembe sem jutna. Bár nem vagyok hivatásos kóstoló, így felteszem, egy "szakember" biztos érezné benne. A répa viszont kijött az összhatásból és finom is volt. De ettől még megmarad egy átlagos finom müzlinek, ami nagyon cuki csomagolást kapott.

A harmadik az első körből a céklás ribizlis volt. Sajnos nekem ez volt a legnagyobb csalódás. Említettem, hogy imádom a céklát, ezért nagyon vártam a cékla ízt. ....de sehol. :( Megvizsgáltam a szeletet közelről is. Megtaláltam talán a céklagyanús izét benne, de ennyi. Leginkább ribizli íze van. Ettől még finom, de én nem vagyok ezekért a müzlikért annyira oda, így csak a vállamat rántottam meg egyszer. 

 

Szólj hozzá

gyümölcs zöldség nasi müzli