2016. már 08.

Házi müzli reggelire

írta: SoukupAgi
Házi müzli reggelire

A barátaim egészen biztosan tudják, hogy szeretek finomságokat készíteni. Az egyik legkedvesebb a házi müzlim, amit megszámlálhatatlan alkalommal megsütöttem már. Imádom!
Ez az egyik legújabb. Holland kakaós aszalt pomeloval, sooook pirított török mogyoróval és mandulával. 
Viszonylag jól tűröm a monotóniát, így nagyon nem tudom megunni. Napi rendszerességgel eszem. A reggelin kívül képes vagyok egész nap rájárni a teli csatos üvegre, mert mindig van egy legfinomabb darab. Anyukám szerint kislányként is ilyen voltam. Volt, hogy a köreten kívül hetekig nem ettem meg semmit, majd a köretet a tányér szélére tolva csak a húsit fogyasztottam el. Asszem akkor voltam a legdacosabb, mikor közöltem egy vasárnapi ebéd alkalmával, hogy nem szeretem a pizzát, ezért csak a szélét vagyok hajlandó megenni. (Igen, ezen utólag nagyon jókat nevetek! :D) - Pedig nagymamámnál senki se sütött finomabb pizzát.

Szólj hozzá

reggeli kakaó müzli