2016. már 22.

Kókusztejszínes fahéjas kakaókrém

írta: SoukupAgi
Kókusztejszínes fahéjas kakaókrém

...avagy az álszent emberek mentőöve ;)

Jó páran tudják rólam, hogy nem vagyok oda a nagyon édes dolgokért. (oké, egy tál behűtött mézédes dinnyével bárki kilóra meg tud venni, de az nem édesség ;) ) Viszont ilyen formában én is eleszegetem.

Nem is lehetne egyszerűbb ez az "édesség". Összesen 4 dolog szükségeltetik. Egy doboz cocomas, vagy bármilyen más márkájú kókusztejszín, 2 evőkanál holland kakaópor, 1 teáskanál fahéj és ízlés szerint eritrit / xilit / ezerédes / stevia / bármilyen édesítő. Nem kövezzük meg azt sem, aki cukrot rakna bele, úgysem kerül bele akkora mennyiség. :)

Az elkészítése még egyszerűbb. Mintha tejszínhab lenne, verjük fel egy gépi habverővel a hideg kókusztejszínt és közben adjuk hozzá az ízesítőket. Nem lesz teljesen kemény a hab, de majd a hűtőben picit összeáll. 

Együk bármihez vagy csak magában. Kezeskedek róla, hogy nagyon finom lesz. :)

cocomas.jpg

*Én kicsit csaltam és dobtam a krémbe még egy kis tejszínes mogyoró aromát. Lévén, hogy tele van a spejz ilyen dolgokkal, nem hagyhattam ki. :))

 

 

A recept nem saját találmány. Egy kedves ismerősöm mesélt róla egy edzés végén, amikor mi más lenne a téma, hogy mit ettünk, mit ennénk és mit fogunk enni. :D

Szólj hozzá

egypercesek